SKUPINOVÉ LEKCE

Pokud neradi cvičíte sami, vyberte si z nabídky našich skupinových lekcí. Lekce probíhají v závislosti na druhu aktivity přímo ve funkční zóně nebo v zrcadlovém sále. Stačí si vybrat vaši oblíbenou aktivitu a dorazit.

Aktuální rozvrh najdete v rezervačním systému  – záložka Zrcadlový sál a CrossFit zóna. Pro vstup můžete uplatnit Multisport kartu.

Dynamická jóga (Vinyasa flow yoga)

Dynamické lekce jógy jsou založené na pravidelném opakování základních jógových pozic (asán) a jsou dynamicky řazeny za sebou. Je zaměřena na: zlepšení kvality dechu, vyrovnávání svalové nerovnováhy, tvarování problémových partií, zlepšení svalového napětí a flexibility.

Pilates

Propojuje sílu středu těla s dechem a přítomností. Aktivuje hluboký stabilizační systém. Cvičení Pilates je vynikající prevencí bolesti zad, formuje postavu, zvyšuje flexibilitu a koncentraci. PILATES je velice efektivní metoda pohybu, která se zaměřuje na zpevnění centra těla. Posiluje tělo od jeho středu, zlepšuje funkci svalové kontroly, zvyšuje ohebnost i sílu, upravuje správné držení těla a rozvíjí pohybovou koordinaci. Prohlubuje a zkvalitňuje dýchání, uvolňuje stres a psychické napětí. Je to cesta k posílení a protažení celého těla, harmonii a vitalitě. Cvičí se na podložce naboso a pro lepší aktivaci se používají různé pomůcky – ručník, balonky apod. PILATES je vhodná technika pro muže i ženy, pro jakoukoliv věkovou kategorii a stupeň kondice.

Single ladies latino

Taneční kurzy pro sólo dámy

Zatančete si latinskoamerické tance – sexy sambu, hravou chachu a jive, svůdnou rumbu a dramatické paso doble – pod vedením profesionální tanečnice.

Zpevníte tělo, zlepšíte kondici a navíc se skvělé pobavíte v partě maximálně 15 stejně naladěných dam.

Výhody skupinových lekcí pro sólo dámy:

  • Nepotřebujete partnera ani taneční zkušenosti. Stačí přijít a pořádně si to užít.
  • Budete malá skupina stejně naladěných dam. Lektorka se tak stihne věnovat každé z vás.
  • Lekce probíhají v příjemném moderním prostředí našeho tanečního sálu v Dubči.
  • Během každé lekce se nejdříve naučíte potřebné základy. Pak je pěkně protančíte v krátké sestavě, kterou zvládne úplně každý.

Kruhové tréninky

Intenzivní forma tréninku, kdy se střídá interval zatížení na předem sestavených stanovištích s odpočinkem, obvykle vás budou čekat tři až čtyři kola. V rámci cvičení se využívá vlastní váhy těla, ale i dalších agility, balančních či posilovacích pomůcek.

Hatha jóga

Lekce je vedená v klidnějším tempu, je vhodná pro všechny bez rozdílu věku a pohlaví. Lekce obvykle začíná relaxací, poté se přejde k jednotlivým pozicím (ásanám) mezi kterými jsou zařazovány krátké pauzy pro zklidnění, kdy pozice doznívá a zvyšují se její účinky. Na závěr lekce bývá zařazena krátká meditace.

PortDeBras

PortDeBras™ je cvičení z řady Body& Mind, ve kterém plynulé sekvence pohybů v rytmu příjemné hudby protahují zkrácené svaly, uvolňují a mobilizují páteř a kloubní spojení, zlepšují koordinaci a působí na estetiku a ladnost pohybů celého těla. Jednotlivé sekvence jsou inspirovány strečinkem, jógou, metodou pilates a jednoduchými prvky tance či baletu.

Lekce jsou vhodné pro všechny, není tedy nutná předchozí zkušenost s tancem či cvičením. Oblečte si něco pohodlného, cvičíme naboso.

Jóga pro maminky s dětmi 

Cvičení pro maminky s dětmi se zaměřením na protažení a posílení těla po těhotenství a porodu. Účinky jógy, kde je přítomná jak maminka tak dítě, jsou blahodárné pro oba dva. Maminky mají prostor věnovat se sobě v přítomnosti svých dětí, sdílet svůj čas s ostatními maminkami a příjemnou cestou pomáhat svým dětem při jejich růstu a vývoji.
Lekce budou přizpůsobené potřebám maminek i miminek.
Pro maminky není nutná předchozí zkušenost s jógou.

Bodyforming

Bodyforming spojuje aerobní aktivitu s posilováním. Základní pomůckou pro toto cvičení je váha vlastního těla, díky čemuž nedochází k přetížení kloubů nebo svalů. Při cvičení se využívají i různé cvičební pomůcky. Díky bodyformingu redukujete hmotnost, pracujete na své vytrvalosti, výkonnosti a také síle. Zlepší se vaše rovnováha, pohyblivost a správné držení těla. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Body cardio 

Rychlá spalovací lekce s využitím pomůcek jako činky, bosu, stepy, gumičky atd.

Fit Dance 

Taneční zábavný fitness program – tanec a posilování s vlastní váhou těla.

Aktuální rozvrh najdete vždy přímo v našem rezervačním systému (tlačítko rezervace online).