SKUPINOVÉ LEKCE

Pokud neradi cvičíte sami, vyberte si z nabídky našich skupinových lekcí. Lekce probíhají v závislosti na druhu aktivity přímo ve funkční zóně nebo v zrcadlovém sále. Stačí si vybrat vaši oblíbenou aktivitu a dorazit.

Aktuální rozvrh najdete v rezervačním systému  – záložka Zrcadlový sál a CrossFit zóna. Pro vstup můžete uplatnit Multisport kartu.

Dynamická jóga (Vinyasa flow yoga)

Dynamické lekce jógy jsou založené na pravidelném opakování základních jógových pozic (asán) a jsou dynamicky řazeny za sebou. Je zaměřena na: zlepšení kvality dechu, vyrovnávání svalové nerovnováhy, tvarování problémových partií, zlepšení svalového napětí a flexibility.

Pilates

Propojuje sílu středu těla s dechem a přítomností. Aktivuje hluboký stabilizační systém. Cvičení Pilates je vynikající prevencí bolesti zad, formuje postavu, zvyšuje flexibilitu a koncentraci. PILATES je velice efektivní metoda pohybu, která se zaměřuje na zpevnění centra těla. Posiluje tělo od jeho středu, zlepšuje funkci svalové kontroly, zvyšuje ohebnost i sílu, upravuje správné držení těla a rozvíjí pohybovou koordinaci. Prohlubuje a zkvalitňuje dýchání, uvolňuje stres a psychické napětí. Je to cesta k posílení a protažení celého těla, harmonii a vitalitě. Cvičí se na podložce naboso a pro lepší aktivaci se používají různé pomůcky – ručník, balonky apod. PILATES je vhodná technika pro muže i ženy, pro jakoukoliv věkovou kategorii a stupeň kondice.

Zdravá záda

Zdravotní cvičení pro začátečníky

Lekce “Zdravotní cvičení” jsou určeny pro všechny, kteří se v současné zmatené a náročné společenské situaci rozhodli začít pro sebe, své tělo a mysl dělat něco užitečného. Cvičení je vhodné pro ty, kteří jsou v rekonvalescenci a rádi by získali zpět dostatečnou tělesnou i duševní kondici. Přijít mohou i ti, kteří by se na chvíli rádi oprostili od běžných starostí a protáhli se jen tak pro radost. Cvičení zvládne každý bez rozdílu pohlaví, věku či hmotnosti. V průběhu lekce se zaměříte na správné dýchání, protažení a relaxaci zkrácených svalových skupin, lehké přirozené posílení správného držení těla, na kompenzaci nevhodných pohybových stereotypů, ve kterých se celé dny pohybujete (špatný sed, koukání do mobilu, nezdá se to, ale i nošení roušek).

Pokusíte se začít vnímat a poslouchat své tělo a smysluplně s ním spolupracovat.

Zdravotní cvičení pro pokročilé

Lekce “Zdravotní cvičení “jsou určeny těm, kdo mají rádi cílený a vědomý pohyb, kdo se snaží, aby jeho tělo pracovalo správně, cíleně a ekonomicky, i pro ty, kdo potřebují připravit a posílit tělo na větší tělesnou zátěž. Zacvičit si mohou přijít i ti, kteří potřebují kompenzovat nějaký jiný jednostranný sport, který intenzivně provozují.

Cvičení je zaměřeno na nácvik a využití správného stereotypu dýchání, na protažení a vědomou relaxaci zkrácených svalů, které brání dostatečnému rozsahu pohybu. V průběhu lekce budete cíleně posilovat hluboký stabilizační systém těla nejen ve vývojových polohách, ale i v běžných denních aktivitách. Pokusíte se kompenzačním cvičením ovlivnit segmenty přetížené nevhodnými pohybovými návyky, podpořit a posílit stabilitu a koordinaci těla.

Single ladies latino

Taneční kurzy pro sólo dámy

Zatančete si latinskoamerické tance – sexy sambu, hravou chachu a jive, svůdnou rumbu a dramatické paso doble – pod vedením profesionální tanečnice.

Zpevníte tělo, zlepšíte kondici a navíc se skvělé pobavíte v partě maximálně 15 stejně naladěných dam.

Výhody skupinových lekcí pro sólo dámy:

  • Nepotřebujete partnera ani taneční zkušenosti. Stačí přijít a pořádně si to užít.
  • Budete malá skupina stejně naladěných dam. Lektorka se tak stihne věnovat každé z vás.
  • Lekce probíhají v příjemném moderním prostředí našeho tanečního sálu v Dubči.
  • Během každé lekce se nejdříve naučíte potřebné základy. Pak je pěkně protančíte v krátké sestavě, kterou zvládne úplně každý.

Kruhové tréninky

Intenzivní forma tréninku, kdy se střídá interval zatížení na předem sestavených stanovištích s odpočinkem, obvykle vás budou čekat tři až čtyři kola. V rámci cvičení se využívá vlastní váhy těla, ale i dalších agility, balančních či posilovacích pomůcek.

Animal flow

Animal flow je nový druh cvičení, který vychází, jak už sám název napovídá, ze zvířecích pohybů. Zlepšuje sílu, pružnost, a vytrvalost. Během cvičení je hodně využívána opora horních i dolních končetin, tím pádem je posílena i horní část zad, která běžně velmi často „pokulhává“ za zbytkem těla. V animal flow najdeme prvky vycházející z funkčního tréninku, tance a dalších druhů cvičení. Jako zátěž je využívána výhradně hmotnost vlastního těla.

Hatha jóga

Lekce je vedená v klidnějším tempu, je vhodná pro všechny bez rozdílu věku a pohlaví. Lekce obvykle začíná relaxací, poté se přejde k jednotlivým pozicím (ásanám) mezi kterými jsou zařazovány krátké pauzy pro zklidnění, kdy pozice doznívá a zvyšují se její účinky. Na závěr lekce bývá zařazena krátká meditace.

PortDeBras

PortDeBras™ je cvičení z řady Body& Mind, ve kterém plynulé sekvence pohybů v rytmu příjemné hudby protahují zkrácené svaly, uvolňují a mobilizují páteř a kloubní spojení, zlepšují koordinaci a působí na estetiku a ladnost pohybů celého těla. Jednotlivé sekvence jsou inspirovány strečinkem, jógou, metodou pilates a jednoduchými prvky tance či baletu.

Lekce jsou vhodné pro všechny, není tedy nutná předchozí zkušenost s tancem či cvičením. Oblečte si něco pohodlného, cvičíme naboso.

Jemná jóga

Na hodinách jemné jógy se zaměříme především na rozvíjení naší vnímavosti a prožitku teď a tady. Inspirujeme se prvky pomalejších forem jógy a jemné Vinyasa jógy. Úsilí o dosažení dokonalosti a složitějších pozic nahradíme hravostí a lehkostí bytí. 

Jóga pro maminky s dětmi 

Cvičení pro maminky s dětmi se zaměřením na protažení a posílení těla po těhotenství a porodu. Účinky jógy, kde je přítomná jak maminka tak dítě, jsou blahodárné pro oba dva. Maminky mají prostor věnovat se sobě v přítomnosti svých dětí, sdílet svůj čas s ostatními maminkami a příjemnou cestou pomáhat svým dětem při jejich růstu a vývoji. 
Lekce budou přizpůsobené potřebám maminek i miminek. 
Pro maminky není nutná předchozí zkušenost s jógou.